Verzenden en logistiek

Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van Post NL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met Post NL delen.

Post NL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat Post NL onderaannemers inschakelt, stelt Post NL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

Levering/ Bezorging / Retourneren

U kijkt natuurlijk uit naar uw bestelling, wij van Veertjes kadoshop maken van jou bestelling een feest. We proberen daarom zorg te dragen dat u bestelling snel geleverd zal worden. Wij werken samen met Post NL om u bestelling snel, goed en netjes te bezorgen. Door onvoorziene omstandigheden kan uw bestelling vertraging oplopen.

Als u besteld zullen wij ons uiterste best doen u bestelling dezelfde dag Uiterlijk 2 werkdagen aan u toe te zenden indien het door u bestelde artikel voorradig is.Indien dit niet het geval is zult u via email op de hoogte gehouden worden van de levertijd u ontvangt daar bij een track en tracé code zodat u uw bestelling kunt volgen. Normaliter doet Post NL zijn uiterste best uw bestelling de volgende dag bij u af te leveren.

Mocht u niet thuis zijn als uw bestelling geleverd wordt, zal Post NL u pakket naar een voor u dichtstbijzijnde pakketpunt brengen. Of u berichten met andere opties

 

Pakketpost € 7,50

Brievenbuspakket € 5,50

België, Duitsland en frankrijk

Pakketpost €10,00 brievenbuspakket € 6,95

Afhalen

Je kunt je bestelling ook afhalen . Dit is alleen mogelijk op afspraak. Je betaalt dan geen verzendkosten.

Post NL bezorgd van Maandag tot en met Zaterdag.

Retourneren

Wat jammer dat wat u besteld heeft toch niet helemaal is zoals je verwacht had. Lees hieronder de retourvoorwaarden. Meld eerst je retourzending aan via info@veertjeskadoshop.nl of door het contactformulier in te vullen. Vermeld hierbij je naam, ordernummer en product.

Nadat je van ons bericht hebt gehad (binnen 48 uur) stuur je het betreffende product(en) naar ons terug. LET OP:. Retourzendingen zonder aanmelding, kunnen niet in behandeling worden genomen.

Schrijf het adres: Veertjes Kadoshop Polderweg 29 4444 NA ‘s-Heer Abtskerke op het originele pakket/envelop en breng het pakket/envelop naar een Postnl punt of een bezorgdienst naar keuze. De kosten van de retourzending zijn voor de koper.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Als u een artikel heeft aangeschaft wat het niet is wat u er van had verwacht , mag je het naar ons terugsturen binnen de zichttermijn van 14 dagen. De kosten voor de retour zending zijn voor rekening van de koper.

Retourvoorwaarden

Je meldt het retour binnen de zichttermijn (14 dagen). De zichttermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

Daarna heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling terug te sturen.

Na ontvangst van je retour volgens voorgaande voorwaarden, zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort worden op jouw rekeningnummer.

Klachten

Is er iets mis met de producten die je geleverd hebt gekregen of heb je een klacht of opmerking over onze webshop, dan horen wij dat graag zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken! Meld je klacht via onze contactpagina of via info@veertjeskadoshop.nl. Wij streven er naar om binnen 24 uur op werkdagen jouw klacht in behandeling te nemen. Stuur hiervoor nog geen artikelen terug voordat je een reactie van ons hebt ontvangen.

Het kan helaas gebeuren dat door drukte bij Post NL uw bestelling langer onderweg is dan gewenst. Veertjes kadoshop kan niet aansprakelijk worden gesteld voor leveringen die niet op tijd worden bezorgd door Post NL. Tevens zijn wij bij verlies of beschadiging door toedoen van Post NL niet aansprakelijk